Werken met SHARP Support

Als startende ondernemer doe je het liefst alles zelf. Vaak om hele praktische redenen: het
beschikbare budget, eerst álles zelf willen kunnen of feeling krijgen met je systemen. Er komt alleen een moment waarop je niet alles zelf meer kunt doen. Je bedrijf loopt inmiddels zo goed dat je gewoonweg meer dan 24 uur nodig hebt. Natuurlijk zijn er dan genoeg oplossingen te vinden. Iemand in dienst nemen bijvoorbeeld. Maar wat gebeurd er als het dan iets minder goed gaat met je bedrijf? Of in de komkommertijd? Je loopt dus risico's.

De voordelen

  • Ik werk thuis vanuit mijn eigen kantoor, maar sta wel 24/7 klaar voor je.
  • Je betaalt alleen het aantal uur dat je daadwerkelijk nodig hebt.
  • Heb je een keer een tijdelijke klus? Een spoedklus in het weekend? Weinig is echt onmogelijk. Je hebt dus altijd flexibiliteit.
  • Zelf ben ik óók een ondernemer. Daarbij kom ik uit een ondernemersfamilie. Ik weet dus (van dichtbij) wat ondernemen inhoudt. Daardoor kan ik goed inspelen op wat jij echt nodig hebt.
  • Door goede, heldere (werk)afspraken te maken over bijvoorbeeld deadlines, werktijden en het dienstenpakket, is het risico op miscommunicatie klein. Is iets toch onduidelijk? Voor jou of mij? Een appje, belletje of mailtje zal een hoop verduidelijken.
  • Je loopt geen (arbeids)risico's, je betaalt geen werkplekkosten, krijgt meer rust en (vrije) tijd en je kunt je beter focussen op je core business. Doen wat je wíl doen.
  • Daarbij beschik ik over een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst.

De match

Maar hoe weet je dat SHARP de juiste Virtual Assistant is? Vaak kan je daar zelf al een antwoord op geven. Zijn onderstaande punten voor jou geen issue? Dan heb je de match gevonden.

  • Waardeer je eerlijke, open, transparante en to the point communicatie?
  • Iemand die structuur kan bieden in jouw chaos?
  • Feedback geven en krijgen geen probleem?
  • Iemand die je deadlines bewaakt?
  • Snel je opdrachten uitwerkt? Of die ene moeilijke afspraak snel maakt?

Programma’s

Dit is een greep van de programma's waarmee ik werk. Werk jij met een programma die hier niet tussen staat? Geen probleem voor mij. Een nieuw programma heb ik zo geleerd.

  • Microsoft Office
  • Exact Online
  • Afas
  • Google Docs/Drive
  • Evernote
  • MailChimp
  • SendGrid
  • WordPress
  • MoneyMonk
  • Dropbox
  • Adobe
  • Trello
  • Slack
  • Relatics
  • Microsoft Dynamics
  • Efficy CRM
  • Todoist
  • OneNote
  • Social Media
  • PerfectView
  • OneDrive
  • Autorespond
  • ActiveCampaign
  • Hootsuite
  • Buffer